22 May 2011 日記 – 閃電夢

話說星期六晚J仙巴J到天光,倒頭大睡的時候發了這樣的一個夢…

(以下是從噗浪copy過來…廣東話注意、純粹想做個記錄)

話說我同INAZUMA JAPAN成班小朋友一齊坐閃電巴士去左個比較野外既地方,其實我都唔知個目的係咩,應該係去特訓or旅行?
我係我自己,應該都係隊員之一(我會唔會係人脈系統入面D人黎)
目的地有個半露天的小飯堂,呢PART我淨係記得見到豪吹的閃光彈…!!!(飯堂只有他們兩個人食飯的背影)

然後我遇到了鬼道…我地傾傾下計係互相換左對方件衫/配件,所以依家既我係著梗鬼道件衫+披風+風鏡

我周圍散下步,突然之間聽到槍聲,原來突然有賊(??)想挷架我地
班犯人周圍捉D小朋友挷起佢地,我仲未比人發現所以拿拿臨偷偷地衝上閃電巴士…
車上面冇人,但我行入車箱果陣發現古株先生呢埋左響凳底…(我堅想笑)

佢個樣勁驚…但當我仲未講第一句野既時候,又多左條友上車…
我以為係D賊…真係嚇親死我!!! 但上車既原來係另一個古株先生!!(眾所周知古株是有3兄弟…)
上車果個古株先生一見到我地就「shuuuuuuuu~」要我地靜D
點知響凳底果個古株先生驚到發出左無意義的大叫「呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀」
FUCK!!!!!! D賊既注意力即刻響哂我地架巴士度…

響呢個咁緊急既時候,剛剛上車的古株立即衝去司機位關門&開車!!!(醒目呀你!!!)

呢個時候好混亂,因為架巴士剛開仲要掟彎,我只能扶住D野,只聽到好多槍聲
回過神來發現車上多左好多人 …成隊IJ差唔多齊…??
大家都懷著不安的心情逃離果個地方
但仲有D同伴係比果班賊捉左上唔到車

唔知點解…古株揸車揸到去荃灣附近…

鬼道佢愈來愈不安(因為佢同我換左衫,佢依家係著左我件波衫+戴左我副眼鏡+披髮)
突然佢要求落車,古株只好開門比佢落,我見呢個情況,於是都落車追左上去
佢行得都幾快下,我FEEL到佢好擔心同伴的安全,行到間藥材鋪出面我終於截停到佢
我兩隻手捉住佢手臂,問佢想去邊
佢話要搵爸爸解決呢件事(咦??)
我同佢講,佢依家咁樣一個人行動會好危險…!!!
但係佢都係堅持要走…仲FING甩我隻手,但我死纏佢唔放,於是發展到我同鬼道響大街上爭執
最後我都係放棄了…但我要求要同佢對換番件衫=口=(唔好問我點解)

就響呢個MOMENT,有兩個DEMONIO(一個風鏡版、一個棵眼版)響藥材鋪行出黎…
「鬼道…?點解你會響呢度」<—-我完全唔知比咩反應佢地好!!!
然後我+2隻DEMO跟住鬼道行,雖然我唔知鬼道佢想去邊,但我認得條路…係行去BOSS既公司方向…!!

—跟住個夢就完左啦—-

(原噗網址:http://www.plurk.com/p/cb738r

別問我為什麼會發這種夢,我真的不知道!!!
明明臨睡之前都是想著仙巴,可是竟然夢到了鬼道!!!!
我應該笑還是該哭!?

不過,能穿上鬼道的球衣真的是我的福氣啦~~(BLUSH)

開新影像

感覺就像這樣…(LMAO)

發佈留言

在WordPress.com寫網誌.

向上 ↑